Instagram’da İş Profili Oluşturma

Yeni araçlar sayesinde, her boyuttaki şirketler bir işletme profili ile tanınabilir, takipçiler ve yayınlar hakkında bilgi edinebilir ve iş hedeflerini yönlendirmek için yayınları teşvik eder. Bu, müşterilerin profilinizde değerli bilgileri görebileceği anlamına gelir; işletme adresiniz veya iletişim bilgileriniz gibi. Ayrıca, hangi yayınların en iyi performans gösterdiğini, haftanın hangi günlerinin ve zamanlarının gönderilmesinin en iyi olduğu ve takipçilerinizin demografik dağılımı hakkında işlem yapılabilir bilgiler alabilirsiniz. Ayrıca, paylaştığınız tüm yayınları da tanıtabilir ve hedef kitlenizdeki yeni müşterilere ulaşmak için Learn More gibi bir düğme ekleyebilirsiniz.

Read More
Takipci Hilesi 20 Mayıs 2019 0 Comments