Instagram’da İş Profili Oluşturma

Yeni araçlar sayesinde, her boyuttaki şirketler bir işletme profili ile tanınabilir, takipçiler ve yayınlar hakkında bilgi edinebilir ve iş hedeflerini yönlendirmek için yayınları teşvik eder. Bu, müşterilerin profilinizde değerli bilgileri görebileceği anlamına gelir; işletme adresiniz veya iletişim bilgileriniz gibi. Ayrıca, hangi yayınların en iyi performans gösterdiğini, haftanın hangi günlerinin ve zamanlarının gönderilmesinin en iyi olduğu ve takipçilerinizin demografik dağılımı hakkında işlem yapılabilir bilgiler alabilirsiniz. Ayrıca, paylaştığınız tüm yayınları da tanıtabilir ve hedef kitlenizdeki yeni müşterilere ulaşmak için Learn More gibi bir düğme ekleyebilirsiniz.

Read More
Takipci Hilesi 20 Mayıs 2019 0 Comments

İNSTAGRAMDA ORGANİK TAKİPÇİ KASMAK

ORGANİK TAKİPÇİ KASMA YÖNTEMLERİ
Doğal takipçi kazanmak için birçok yol ve yöntem vardır. Tabii ki bunların başında hiç şüphesiz ki içerik geliyor. Eğer bir sayfada içerik paylaşımı yoksa o sayfalar takip edilmez. Bu noktada kendi sayfanızın konseptini belirledikten sonra konsepte uygun içerikler hazırlamanız oldukça önemlidir. Hazırladığınız içeriklerde yüksek kaliteli görsellerin olması, paylaşım sıklığı ve zamanlamanın düzenli olması gerekmektedir. Örneğin bir gün 40 paylaşım yapıp diğer gün 3 paylaşım yapmanız oldukça sıkıntılıdır. Bu nedenle gün içerisinde zaman belirleyin kendinize ve o saatlerde paylaşımlarınızı gerçekleştirin.
Paylaşım yaparken içerik saatlerini belirleyin dedik. Lakin insanların uykuda olduğu zamanlarda ya da gergin olabilecekleri anlar düşünülerek o saatlerde içerik paylaşılmaması çok daha uygun olacaktır. Örneğin ülke siyaseti ve ekonomisi ile ilgili paylaşımlar yapan bir sayfanız varsa pazartesi sabah 8 ile 9 arasında yapacağınız iç karartıcı bir paylaşım insanların sayfanızdan uzaklaşmasına neden olabilir. Ya da gece 2’de yapacağınız bir paylaşım kullanıcının bildirimleri arasında ise eğer uykusunu bölebilir, rahatsız edebilir ve bu da sayfanıza olumsuz geri dönüş olarak geri gelir.
Bir diğer yöntem ise etiketlerin ve fotoğraf bilgilerinin paylaşılmasıdır. Futbol ile alakalı bir sayfada içerik paylaşımı yaparken kadın ayakkabıları ile ilgili etiketler atmanız size dönüş sağlamaz. Lakin #galatasaray, #fenerbahçe, #beşiktaş, #futbol gibi etiketlerin kullanımı içeriğinizle eşleştiği için arama kısmından ya da keşfet kısmından size dönüşler oldukça yüksek olacaktır. Paylaştığınız içeriklerde fotoğrafın konumunu, fotoğraf ile ilgili açıklamayı yapmanız kullanıcının sayfanızla ilgilenmesine ve daha doğru içerikler görmesine yardımcı olacaktır. Bu noktayı da kesinlikle kaçırmayın. Son olarak sayfanızda içeriğinizle alakalı olabilecek ürünlerin çekilişlerini düzenleyerek takipçi kazanabilirsiniz. Örneğin üniversite sınavlarına hazırlanan öğrencilerin takip edeceği bir konseptte sayfanız varsa test kitapları, deneme sınavları, kitap, kalem, defter gibi ürünler için çekilişler düzenleyerek başka öğrencilerin etiketlenmesini sağlayabilirsiniz.

Read More
Takipci Hilesi 20 Mayıs 2019 0 Comments