Yeni İnstagram hesabımız

https://www.instagram.com/msanlioffical   Yeni İnstagram hesbımız budur. Malesef diğeri kapatıldı bunu takip edin duyuruları burdan yapacağız

Read More

Facebook, Messenger Akışlarını Netleştirmek için Yeni Cevaplar Seçeneği Ekliyor

Facebook, Messenger sohbet akışlarında belirli iletiler için yeni ve alıntı bir yanıt seçeneği sunuyor; bu, sohbeti netleştirmeye yardımcı olacak ve her bir yanıtla kiminle konuştuğunu netleştirecek.

Venture Beat tarafından bildirildiği gibi , yeni seçenek her bir mesaj için özel bir yanıt seçeneği ile grup sohbeti tartışmalarını anlamayı kolaylaştıracak.

Bir mesaja cevap vermek için, kullanıcılar cevaplamak istedikleri yorumu uzun süre basabileceklerdir. Ardından, ‘Cevapla’ seçeneğine dokunabileceksiniz (emoji çubuğunun sağında) ve cevabınız orijinal mesajın bir alıntı ile birlikte görüntülenecek ve özellikle konu içindeki bu yorumu hedeflediğini gösterecektir.

Temelde , Facebook’un 2017’de ortaya çıkardığı Messenger @mentions’ınbir çeşididir .

Bu, bir Messenger iş parçacığına yeni insanlar eklemenin bir yolu olarak işlev görürken, kullanıcıların özel olarak yayın yapan bir kişiyi özel olarak ele almalarını sağlar. Bu yeni seçenek, kullanıcılara hızla yanıt vermek ve daha geniş bir konuyu takip etmek için kolay bir işlemle bunu bir adım öteye götürüyor. 

Bu seçenek, Facebook’un Messenger’ı basitleştirme konusundaki geniş çabalarının bir parçasıdır , çünkü mesajlaşmayı daha fazla odaklanan bir odak noktası haline getirir. Sosyal medyaya mesajlaşma kullanımındaki artış göz önüne alındığında, Facebook’un sosyal medya platformundaölçeklendirilmesi ve uygulama içi etkileşimi en üst düzeye çıkarması için yeni fırsatlar sağlayacak olan çapraz uygulama iletişimini kolaylaştırmak için mesajlaşma platformlarını entegre etmek istiyor . Bu sürecin bir parçası olarak, Facebook, mesajlaşmayı daha da fazla insanı davet ederek mesajlaşmanın kullanımını ve anlaşılmasını kolaylaştırmaya çalışacak. Bireysel mesaj cevapları bunun küçük bir kısmıdır, fakat mesajlaşmayı daha kapsamlı bir interaktif seçenek haline getirme hedefini daha da arttırmaktadır.

Ayrıca kayda değer: Aynı seçenek, entegrasyon öğesine eklenen WhatsApp’ta zaten mevcut .

Buna ek olarak, Facebook son zamanlarda sohbet konularınızdaki Messenger Hikayelerini paylaşma olanağını da ekledi; Facebook, ilerlemeye devam etmeyi vurgulayan diğer önemli alan olan Stories. 

Yeni Messenger sohbeti yanıtlama seçeneği, Messenger’ın en son sürümünde mevcuttur.  

Read More
Takipci Hilesi 19 Nisan 2019 0 Comments

Bir Facebook Gönderisini Nasıl Artırırsınız?

Bunu fark ettiğinizden eminim: Facebook’ta oluşturduğunuz yayınların sağ alt köşesindeki küçük mavi “Boost Post” kutusu. Belki de tıklamanız istenirse de, ne anlama geldiğinden tam olarak emin değilsiniz.

Facebook yayınlarını artırmak, işletmenizin Facebook sayfasının erişimini genişletmenin hızlı ve kolay bir yoludur. İle Facebook’un yeni algoritma , Facebook iş sayfa insanların önünde içeriğini elde ettiğini emin olmak için her zamankinden daha önemlidir. “Boost Post” seçeneği bunu yapmanın harika bir yoludur. Facebook içeriğinizi artırmaya ve erişiminizi artırmaya nasıl başlayacağınızı öğrenmek için okumaya devam edin.

“Boost Post” Seçeneği Nedir?

Facebook işletme sayfanızdaki bir yayını artırarak, organik yayını, aslında bir Facebook reklamı olan tanıtılmış bir yayına dönüştürürsünüz. Bu reklam, seçtiğiniz bir insan grubuna ulaşabilir. Bu, bu yazıyı, izleyicinin en uygun olduğu zaman çizelgelerine yerleştirir. Birden çok kitle seçebilir veya yaş, ilgi alanları, konum vb. Gibi demografileri temel alan yeni bir kitle oluşturabilirsiniz. Yükseltilmiş yayın için bir bütçe ve bu yükseltilmiş yayınlama reklamının yayınlanacağı süreyi belirleyebilirsiniz. Uygun olan herhangi bir Facebook sayfası, sayfanın ne kadar beğenildiğinden veya ne kadar reklam yaptığından bağımsız olarak bir yayını artırabilir. Yayınları artırmak, özellikle Facebook reklamlarıyla yeni başlıyorsanız, Facebook reklamlarına başlamanız için harika bir yoldur.

“Boost Post” Seçeneği Neden Faydalı?

Bir Facebook gönderisini artırdığınızda, her zaman organik Facebook gönderilerinde bulunmayan bir yayının göründüğünün garantisini alırsınız. Gönderinizi bir reklama dönüştürerek, gönderinizi zaman çizelgelerinde gören tüketici miktarını artıracaksınız. Yayınınızı görmek için daha fazla kişiye sahip olmanız, yayınınızın alması muhtemel beğenilerin, yorumların ve paylaşımların miktarını artırır. Beğeniler, yorumlar ve paylaşımlar – yayınla genel etkileşim – yayınınızı daha büyük bir kitleye yönlendirecektir. Örneğin, yayınınızı paylaşan bir kişi şimdi bu yayının izleyicilerini tüm takipçilerine genişletti, size hiçbir ek ücret ödemeden. Bir yayını artırmak, sayfanızın paylaştığı içerikle ilgilenebilecek, ancak yayınlarınızı görmek için henüz sizi takip etmeyen ve sırayla sizi izlemeye başlayacak kişiler sağlayacaktır.

Buna ek olarak, güçlendirilmiş postanıza bir harekete geçirme ifadesi ekleyebilirsiniz. Örneğin, serbest masaj işiniz için bir Facebook sayfası açarsanız, artırılan postanıza bir “randevu rezervasyonu” için harekete geçirme ifadesi ekleyebilirsiniz – böylece yalnızca Facebook içeriğinizi tanıtmazsınız, aynı zamanda işinizi de tanıtırsınız direkt olarak. Arttırılmış postanızın bir bültene kaydolması, işinizle iletişim kurması vb. İçin onları arayarak ulaşabileceği daha geniş kitleden yararlanabilirsiniz. kullanıcıları sayfanızdan daha fazlasını yapmaya ikna etmek için kullanılabilir, ancak bir sonraki adıma geçin ve en yeni müşteriniz olun.

Bir Gönderi Nasıl Artırılır?

Facebook gönderilerini artırmak basit ve kolaydır. Ancak bir yayını yükseltmeden önce, Facebook sayfanızın birkaç kriteri karşıladığından emin olmanız gerekir. Artırmak için ihtiyacınız olacak:

  1. Bir Facebook işletme sayfası – daha önce yayınlanmış bir sayfa. İşletmenizin tüm bilgileri ile tamamen kurulmalıdır. İnsanların Facebook sayfanızı ziyaret ettiklerinde etkin bir işletme görmelerini istiyorsunuz.
  2. Ayrıca, sayfanın reklamını yapabilmek için sayfanın yöneticisi, editörü, moderatörü veya reklamvereni olmanız gerekecektir. Kişisel Facebook sayfanıza bağlanman gerekecek. Sayfadaki rolünüzün reklam vermenize izin vermediğini tespit ederseniz, sayfanın yöneticisinden erişim isteyebilirsiniz.
  3. Facebook sayfasında yükseltilebilir bir yazı. Mavi “Boost Post” seçeneğini göreceksiniz.

Tüm bu kriterler karşılandıktan sonra, hızlandırabilirsiniz! İşte nasıl:

  1. Artırmak istediğiniz yayını bulun ve “Artırma Kaydı” nı seçin. 
  2. Gönderi için istenen kitleyi seçin. Sayfa takipçileri ve takipçilerin arkadaşları seçebilirsiniz. Ayrıca yaş, ilgi alanları ve daha fazlası gibi özelliklere dayalı bir izleyici kitlesi oluşturabilir ve birden fazla izleyici kitlesini destekleyebilirsiniz. 
  3. Gönderi için bir bütçe belirleyin. “Toplam Bütçe” altındaki açılır menüyü tıklayabilir ve önceden seçtiğiniz bir tutarı kullanarak veya özel bir miktar girerek seçtiğiniz bütçeyi seçebilirsiniz. Bütçeyi ayarlarken, yayınlarınızı kaç kişinin görebileceğini tahmin edersiniz.
  4. Reklamın yayınlanması için bir süre seçin. 
  5. Sizin için en uygun ödeme seçeneğini seçin.
  6. “Yükselt” e tıklayın

Bu yapıldıktan sonra, gönderiniz seçtiğiniz süre boyunca seçtiğiniz izleyici kitlesine yükseltilecek ve güçlendirilmiş bir yayına sahip olmanın avantajlarından yararlanmaya başlamalısınız.

Öyleyse Hangi Mesajları Artıracaksınız?

Organik içerik görülme garantisi almasa da, Facebook sayfanızdaki her gönderiyi arttırmanız gereksizdir. Bunun yerine, güçlendirildiğinde en faydalı olacak gönderileri seçmelisiniz. Artırılacak en iyi gönderiyi belirlemek için arayabileceğiniz birkaç şey var:

  1. Daha önce yayınlanmış yayınlarınıza bakın. Organik olarak son derece iyi yapılan belirli bir posta türü var mı? İnsanların beğendiği ve cevap verdiği bir yazı olduğunu zaten bildiğiniz gibi, bu yayınlardan birini artırın.
  2. Yararlı içerik ve görsellere sahip yazılar. Bu direkler genel olarak daha iyi yapma eğilimindedir – ve güçlendirildiğinde bu güçlendirilecektir.
  3. Dış sitelere bağlantıları olan gönderiler. Daha önce de söylediğimiz gibi, bu, trafiği yalnızca Facebook sayfanıza değil, doğrudan işletmenizin web sitesine de yönlendirir. Ayrıca, e-posta listelerine veya haber bültenlerine bağlantı içeren gönderileri artırmak da aynı etkiye sahiptir.
  4. Sayfanıza özgü, markanızı farklı kılan veya markanızın kişiliğini gösteren içerik.

Gönderiniz “Kullanılamıyor Boost” diyorsa?

Bazen, artırmaya uygun olmayan bir yazıyla karşılaşırsınız. Yapmanız gereken ilk şey, sayfanızın yukarıda belirttiğimiz tüm kriterleri karşıladığını kontrol etmektir. Olursa ve hala gönderimi artıramazsanız, aşağıdaki nedenlerden biri olabilir:

  1. İçeriğin süresi dolmuş veya eski. Örneğin, artık geçerli olmayan özel bir teklif ya da iş teklifi içerebilir. Güncel etkinliklerle yeni bir gönderi oluşturarak bunu kolayca düzeltebilirsiniz.
  2. Desteklemeye çalıştığınız yayın desteklenmiyor. Bazı yayınlar genel olarak desteklenmeye uygun değildir – profil resimleri veya kapak fotoğrafları, yayınlanmamış yayın taslakları veya doğrulanmamış bir sayfadaki canlı videolar gibi statik fotoğraflar ( sayfanız canlı videoları artırmak için mavi bir onay işaretiyle doğrulanmalıdır ) .
  3. Sayfanızın güncellenmesi gerekiyor veya yapılması gereken bir ödeme seçeneğiniz var, ayarlanması gereken bir ödeme seçeneği veya sayfanın yöneticisi size Facebook reklamları ayarlamanıza izin vermedi.

Bu sorunların bazıları kolayca çözülür, ama olmayanlar için korkmayın. Daha önce söylediğimiz gibi, her bir gönderiyi yükseltmek gereksizdir, bu nedenle “Kullanılamıyor Boost” yazan bir tane bulursanız, kullanılabilir olanı yükseltmeyi deneyin. Güçlendirmenin ödüllerini hala göreceksin.

Facebook yayınlarını artırmak çok kolaydır ve faydaları değerlidir. Erişiminizi artıracak, sayfanıza ve web sitenize trafik yönlendirecek ve yayınlarınızla etkileşimi artıracak garantili yayınların görüntülenmesini garanti altına alacaksınız. Bir kitleyi, bütçeyi ve reklamın yayınlanma süresini seçerek artırılan yayınlarınızı işinizin ihtiyaçlarına göre kolayca uyarlayabilirsiniz. Facebook yayınlarınızı güçlendirmek, markanızı büyütmek için Facebook reklamlarını kullanmaya başlamanız için gerekenler olabilir. Peki neden bekleyelim? Gönderilerinizi hemen artırmaya başlayın.

Bu arada, fazladan bir Facebook rehberine ihtiyacınız varsa, ücretsiz güncellemelerimize kaydolun ve sorularınız için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin , böylece Facebook’taki ticari varlığınızı en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olabiliriz.

Read More
Takipci Hilesi 19 Nisan 2019 0 Comments

Facebook’un Canlı Yayının Uygulamasında Yapabileceği Kısıtlamaları Düşünmek

Christchurch saldırıları, sosyal medya topluluğu aracılığıyla, özellikle saldırganın Facebook Live’ı suçlarını yayınlamak için kullandığı ve ardından görüntülerin çeşitli ağlar üzerinden yayıldığını gördüğü için yeni bir terör dalgası yolladı. 

Saldırganların amacı, belli bir ün, ün ve ün düzeyine ulaşmaktı ve bunun devam eden endişesi, özellikle canlı yayın seçeneklerini, özellikle de olumsuz bir ışık altında bırakan benzer olayları daha da tetikleyebilmesiydi.

Doğası gereği, canlı içerik yayınlanmadan önce incelenemez – şu anda gerçek zamanlıdır. Canlı yayın akışının çalışma şekli göz önüne alındığında, platformların yayın üzerinde kontrol düzeyini elinde tutması imkansızdır.

Ve bu, ilk endişe olayından çok uzak değil – 2016’da, Periscope’u kendi intiharını canlı yayınlamak için kullanan bir kadın , 2015’te, WDBJ7’nin eski bir çalışanı, bir haç sırasında eski bir meslektaşını , haç görüntüsünü yüklemeden önce öldürdü . Saldırı çevrimiçi, geçen yıl, bir Louisana kadını,Facebook Live’da yayın yaparken erkek arkadaşı tarafından öldürüldü . Canlı yayın, oldukça popüler bir sosyal medya işlevi haline geldi – ancak sorulması gereken soru, etkileşimli peyzajımıza olası kötüye kullanım riski ve buna benzer malzemelere maruz kalma riskine değecek değeri ve katkısı mı?

Bu hafta, Facebook, Christchurch saldırılarına verdikleri yanıtları tartışmak üzere Yeni Zelanda’daki hükümet yetkilileri ile bir araya geldi ve aralarında bir seçenek olarak canlı akışı tamamen kaldırmayacak olan yeni bir öneriydi; insanlar.

Facebook COO Sheryl Sandberg tarafından açıklandığı gibi :

” Önceki Topluluk Standardı ihlalleri gibi faktörlere bağlı olarak kimin kimin yaşayabileceği ile ilgili kısıtlamaları araştırıyoruz.” 

Bu, daha önce davranışlarla ilgili olarak rapor edilen bazı kullanıcıların artık yaşama kabiliyetine sahip olamayacağı anlamına gelir.

Teklif iki şey önermektedir – birincisi, Facebook’un platformun bir dereceye kadar seçeneği kaldırmasına veya geri almasına olanak tanıyan belirli faktörlere dayalı canlı yayın kısıtlamaları uygulayabilmesidir. Bu, Facebook’un bittiği yerde olabilir – ideal olarak, şirket, etkileşim akışını da azaltacağı için canlı akışı bir işlev olarak kaldırmak istemeyebilir, ancak Facebook’un belirli bir noktadan uzaklaşmanın yollarını aradığını belirtmek ilginçtir. kullanıcılar. 

Christchurch davasında bunun yardımı olup olmayacağı belli değil – saldırgan çevrimiçi topluluklarla ilgili olarak uzun bir faaliyet geçmişinesahipti, ancak daha önce aynı durum için Facebook’a bildirildiğine dair hiçbir kanıt yoktu.  

İkincisi, teklif, Facebook’un bu tür olaylarda canlı yayın akışının etkilerini ve bunun neden olabileceği zararları gerçekleştirdiğini gösteriyor. Facebook normal olarak bu tür zararlara büyük ölçüde kör olarak görülür – veya en azından kör bir göz açmaya isteklidir. Facebook’un seçeneği tamamen ortadan kaldırmaya çalıştığı gerçeği olumlu, ama gerçekten, Facebook Live’ın bu amaç için kullanılmasını durdurmanın tek gerçek yolu, onu tüm kullanıcılardan uzak tutmak. Yine, Facebook bunu yapmak istemeyecekti, ancak mantıksal olarak, olayların artan izine bakıldığında, yine de sonuçta olduğumuz yerde olabilir.

Read More
Takipci Hilesi 14 Nisan 2019 0 Comments

Facebook hesabınız başkasının eline geçerse onu nasıl geri alabilirsiniz?

Facebook geçen günlerde tarihinin en büyük veri sızıntısını yaşadı. Bu saldırıdan zarar görmemiş olsanız bile, Facebook hesaplarının hack’lendiğine sıkça rastlıyoruz. Böyle bir durum kabustan farksız çünkü saldırgan, özel mesajlarınıza ulaşıp, arkadaşlarınıza sizin adınıza bir şeyler yazabilir, sayfanızdan paylaşımlarda bulunabilir.

Çalınan bilgilerinizi geri getirmeniz pek mümkün olmasa da, hesabıızı geri alabilirsiniz. Öncelikle sakin olun ve aşağıdaki adımları izleyerek gerekenleri yerine getirin.

Hesabınız hack’lendi mi?

Hesabınızın ele geçip geçmediğini nasıl anlayabilirsiniz? Saldırganlar, hesabınızı ele geçirdiğinde arkalarında bir iz bırakacaktır. Hesabınıza giriş yapın ve sağ üstteki oka basarak menüyü açın. Ayarlar’a, ardından Güvenlik ve Oturum Açma’ya tıklayın veya bu bağlantıyı takip edin.

En üstte Facebook’a en son giriş yapan cihazları göreceksiniz. Daha fazla’ya tıklayarak eski oturumları gözden geçirebilirsiniz. Şüpheli bir durum gözlemliyorsanız, aşağıdaki adımları sırasıyla takip edin.

Facebook hesabınız çalınırsa dikkat Hemen bunu yapın

1. Facebook Parolasını Değiştirin

Hesabınıza giren kişi parolanızı değiştirmediyse şanslısınız. Hacker’ın dikkatini çekmemek için diğer hesaplardaki oturumları henüz kapatmayın – önce parolanızı değiştirin. Ayarlar > Güvenlik ve oturum açma yolunu izleyin ve aşağı kaydırarak Parolayı değiştir seçeneğini kullanın. Güçlü bir parola kullanmayı unutmayın (bunun için LastPass gibi bir parola yöneticisi kullanabilirsiniz).

Parolayı değiştirdikten sonra Oturum Açtığınız Yerler’e gidin ve oturumları ya tek tek kapatın ya da listeyi açtıktan sonra sağ altta görünen Tüm Oturumları Kapat seçeneğini kullanın. Bunu yapmadan önce oturum açabileceğinizden emin olun.

İşe Yaramadıysa: Parolanızı Sıfırlayın

Hacker parolanızı değiştirdiyse, Facebook oturum açma ekranında, parola kutusunun altındaki “Hesabını mı unuttun” bağlantısını kullanın. Burada parolanızı sıfırlamanız için birkaç yol sunuluyor.

2. Hack’i Facebook’a bildirin

Hesabınız hack’lenmekten öte spam ve reklam göndermeye başladıysa, onu rapor etmenizde fayda var. Bu yolu hack nedeniyle hesabınıza erişimi kaybettiyseniz de kullanabilirsiniz, Facebook hesabınızı kurtarmakta yardımcı olacaktır.

3. Şüpheli uygulamaları kaldırın

Hesabınız çoğu kez rastgele biri tarafından hack’lenmez. Saldırının kaynağı, erişim izni verdiğiniz bir Facebook uygulaması da olabilir. Şüpheli uygulamaları kaldırmak için Ayarlar > Uygulamalar ve web siteleri yolunu izleyin. Tüm Uygulamalar ve Web Siteleri için Tümünü Göster’e tıklayın ve kaldırmak istediğiniz uygulama ve web sitelerini işaretleyin. Şimdi sağ üstteki kaldır düğmesine basın ve çıkan soruyu onaylayın.

4. Arkadaşlarınızı bilgilendirin

Hesabı kurtarmaya yönelik girişimlerinizi tamamladıktan sonra arkadaşlarınızı bu konuda bilgilendirin. Arkadaşlarınıza Facebook’tan ulaşamıyorsanız, diğer sosyal kanallardan veya eposta üzerinden ulaşın.

Read More
Takipci Hilesi 10 Nisan 2019 0 Comments

Facebook Messenger Bot: Bir Dakika İçinde Chatbot Kurma

Mark Zuckerberg’in Facebook Messenger botlarının gelişini duyurmasından iki yıl sonra, teknoloji markaların değerini zaten belirledi.

Şirketler, müşteri hizmetlerinin kalitesini yükseltmeye çalıştıkları için artık Facebook Messenger sohbet merkezleri artık her yerde görünmektedir.

Ayrıca bakınız: 2019 yılında Facebook Messenger Reklamlar Kaldıraç nasıl ve içine bakmak Sosyal Medya için Chatbots Geleceği .

Facebook Messenger bot nedir?

En temel düzeyde, sohbetler, kuruluşlara birçok düşük düzey müşteri hizmeti işlevini otomatikleştirme yolu sunar.

Bir servis temsilcisiyle konuşmayı beklemek yerine, müşteriler temel satın alma öncesi soruları yanıtlamak veya bir RMA iade isteğinin erken aşamalarını tamamlamak için botla sohbet edebilir.

Sohbet platformları farklı platformlar tarafından desteklenmektedir, ancak alışveriş yapanlarla uğraşmak konusunda Facebook Messenger muhtemelen en önemlisidir.

Sonuçta, Facebook Messenger kullanımı şu anda tüketiciler arasında sosyal ağın kendisinin çok ötesine geçiyor.


Aslında, ilk 4 mesajlaşma uygulaması şimdi ilk 4 sosyal ağdan daha aktif kullanıcıya sahip. Kaynak: Business Insider

Müşteriler sadece Facebook sayfanızdaki (veya web sitenizdeki) “Mesaj” düğmesini tıklarlar ve otomatik olarak bir Messenger oturumu başlatılarak bir soru yazmalarını ve botunuzla sohbet etmeye başlamalarını sağlar.

Doğru chatbot yerleştirildiğinde, neredeyse her müşteri etkileşimi Messenger kullanılarak başlatılabilir ve otomatikleştirilebilir.

Botların önemi


İyi çalışan bir müşteri hizmetleri departmanıyla, botlar anlamsız bir abartı gibi görünebilir; ancak aşağıdakiler dahil tüm işletmelere önemli avantajlar sunar:

  • Frontline personeli için iş yükünü azaltmak, daha karmaşık müşteri sorunlarına odaklanmalarını sağlamak
  • 24/7 / 365’e ulaşma – personelinizdeki çalışma masası olmasa bile
  • Müşterilerin temel bilgilere hızlı ve kolay bir şekilde erişmelerini sağlamak, teklifinizin rahatlığını artırmak

Bu faydaların kar üzerinde ne etkisi olacak? Aklını uçurmaya hazır ol.

Juniper Research, sohbetlerin 2022’ye kadar küresel işletme maliyetlerini yılda 8 milyar dolar azaltacağını tahmin ediyor .

Bir Facebook Messenger bot nasıl yapılır

Parade of Books, Facebook Messenger botunuza ekleyebileceğiniz harika özelliklerden bazılarını sergiliyor. Kaynak: Mashable üzerinden

Facebook Facebook chatbots’un gücünü göz önüne alarak, muhtemelen herkes tarafından inşa edilebileceklerini duyduğunuzda şaşıracaksınız.

Chatfuel gibi araçlarla sadece 7 dakikada bir bot oluşturabilir ve dağıtabilirsiniz – ya da deneyimli bir geliştirici olmak zorunda değilsiniz.

Aslında, hiç bir kodlama gerekli değildir.

Zaten bir Facebook sayfanız varsa, temel bot oluşturma işlemi şöyle görünür:

1. Chatfuel hesabı için kaydolun


Chatfuel’in ana sayfası. 
Chatfuel.com’u
ziyaret edin ve ana sayfadaki Ücretsiz Kullanmaya Başlayın düğmesini tıklayın. Sizden Facebook hesabınıza giriş yapmanız ve genel profilinize ve e-posta adresinize erişmek için Chatfuel’e izin vermeniz istenir.

2. Facebook sayfanızı

bağlayın Facebook giriş bilgileriniz onaylandıktan sonra, Chatfuel hesap panonuza yönlendirileceksiniz. Facebook sayfanızı eklemek için “Bağlan” ı tıklayın. Chatfuel, sayfanın başarılı bir şekilde bağlandığını onaylamak için bir hoş geldiniz mesajı gösterecektir.

3. Bir Messenger selamlaması oluşturma Bir

sonraki adım, bir Messenger chatbot oturumu başlattıklarında müşterilerinize gösterilecek bir hoş geldiniz mesajı oluşturmaktır. Bu mesaj son derece önemlidir, çünkü kullanıcılara ne yapmaları ve ne beklemeleri gerektiğini söyler.

  • Facebook sayfanıza geri dönün ve Ayarlar -> Mesajlaşma
  • Messenger Selamlamasını Göster anahtarını Evet olarak ayarlayın.
  • Değiştir’i tıklayın
  • Karşılama mesajınızı kutuya girin ve Kaydet ‘i tıklayın.

Bir müşteri Facebook sayfanızdaki Mesaj düğmesini (bkz. Aşama 6) tıkladığında , önce bu mesaj görüntülenecektir.


Product Hunt , Chatfuel ile oluşturulmuş bir chatbotu sergiliyor.

4. Bir hoş geldiniz mesajı oluşturma Bir

chatbot oturumu başlatıldığında, kullanıcınıza bir ‘hoş geldiniz mesajı’ gösterilir.

Müşteriyi isimle selamlayabileceğiniz ve sohbet oturumlarından en iyi şekilde yararlanabilmeniz için başka ipuçları sağlayabileceğiniz yer burasıdır.

  • Chatfuel panonuzda, Karşılama Mesajı
  • İstediğiniz kopyayı kutuya ekleyin; örneğin, “Merhaba {{ilk ad}}, size nasıl yardımcı olabilirim?”

İşte bu – değişiklikler otomatik olarak kaydedilir. Hoşgeldin mesajını Facebook sayfanızı ziyaret ederek ve Mesaj düğmesini tıklatarak test edebilirsiniz .

5. Varsayılan bir cevap oluşturun

Bazen bir kullanıcı Facebook Messenger’ın chatbotunun cevaplayamayacağı bir soru sorabilir. Bu olduğunda, onlara daha sonra ne yapacaklarını bildirmek için varsayılan bir cevaba ihtiyacınız olacaktır (e-posta desteği, sorularını yeniden yazın, yardım masanızı arayın vb.).

  • Chatfuel panonuzda, Varsayılan Cevap düğmesini tıklayın.
  • Yer tutucu metnini daha kolay bir şeyle değiştirin (“Üzgünüm, hala ipleri öğreniyorum. Lütfen tekrar deneyin!”)

Yine, değişiklikleriniz otomatik olarak kaydedilir.

6. AI’yi serbest bırakın


Chatfuel’de bir AI Kuralı oluşturmak oldukça basittir. Kaynak: Chatfuel blog

Chatbotların gerçek gücü, müşterilerinizin ne istediğini tam olarak anlamak için Yapay Zeka (AI) kullanımlarından gelir. Chatfuel AI sistemini eğitmek için anahtar kelimeler kullanır, bu yüzden chatbot’unuza çalışması için bazılarını vermeniz gerekir.

  • Chatfuel gösterge panosundan AI Ayarla -> AI Kuralı Ekle’yi seçin.
  • Kullanıcıların Benzer Bir Şey Söylediğinde Kutusunda müşterilerinizin ‘Gönderim’ gibi kullanmalarını beklediğiniz bir anahtar kelimeyi girin.
  • Ekteki Metin içeren Bot Cevaplarına , “10 $ üzerindeki tüm siparişler ücretsiz gönderim hakkına sahiptir. Gönderi politikalarımız hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz. ”
  • İstediğiniz sayıda anahtar kelime için bu işlemi tekrarlamaya devam edin. Bu değişiklikler gerçek zamanlı olarak yapıldığından, chatbot yanıtlarını giderken test edebilirsiniz.

En sık sorulan soruları bulmak ve AI’nızı ayarlamak için bunları kullanmak için müşteri hizmetleri departmanınızla konuşmaya değer.

7. Facebook sayfanıza bir Mesaj düğmesi ekleyin

Maalesef, yukarıda belirtilen Mesaj butonu Facebook sayfanızda sihirli bir şekilde görünmüyor – kendiniz eklemek zorundasınız. İşte nasıl:

  • Facebook’a dönün ve Düğme Ekle’yi tıklayın.
  • Açılan pencerede, Size Ulaşın ve Mesaj Gönder’i seçin.
  • Düğmenin nereye gönderileceği sorulduğunda, Messenger’ı seçin
  • Mesaj gönder düğmesi, artık görüntülenen Facebook Messenger chatbot başlatmak için tıklayarak sayfanın-deneyin.

Sadece başlangıç

Müşteri deneyimini daha keyifli hale getirmek için galeriler ve diğer ‘görsel’ öğeler oluşturmak da dahil olmak üzere Facebook Messenger sohbetlerinde yapılabilecek daha çok şey var.


Facebook Messenger botları, kullanıcılara çeşitli bağlantılar ve resimler göstermek için kaydırılabilir galerileri kullanabilir. Kaynak: Chatbot Academy

Ayrıca Chatfuel’i kullanarak, web sitenize canlı bir sohbet widget’ı yerleştirme, Facebook sayfanızdaki yorumlardan kullanıcı alma ve sohbetinize abone olan herkese mesaj gönderme gibi Messenger tabanlı pazarlama etkinlikleri de gerçekleştirebilirsiniz.

İlk Facebook Messenger chatbot’unuzu yapılandırma ve iyileştirme hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız , web sitelerinin kapsamlı Chatfuel derslerine ve belgelerine bakın .

Bu hızlı kılavuza uyduysanız, artık bir Facebook Messenger botunu nasıl yapacağınızı biliyorsunuz ve müşterilerin markanızla bağlantı kurmaya çalıştıklarında yaşadıkları deneyimi iyileştirme yolundasınız.

Bu, hizmet kalitesinden ödün vermeden müşterilerinize daha verimli, daha düşük maliyetli destek sağlama yolunda olduğunuz anlamına gelir. Şerefe!

Read More
Social network web site surfing concept illustration

Facebook İşletme Müdürü: Artıları ve Eksileri

Social network web site surfing concept illustration of young people using mobile gadgets such as smarthone, tablet and laptop to be a part of online community. Flat guys and women on big notebook with symbols

Etkin bir Facebook sayfası olan bir şirketin veya bir şirketin sahibi için çalışıyorsanız, hiç şüphesiz en azından Facebook İşletme Yöneticisi’ni duymuşsunuzdur. Facebook Business Manager, üç yıldan fazla bir süredir devam ediyor ve bu proje yönetimi aracını kullanmanın iyiliği, kötüsü ve çirkin olduğu konusunda bazı İnternet sohbetleri başlattı. Sadece Facebook Business Manager’ı duymuş veya işinizi devretmeye çalışmış olsanız bile, muhtemelen bazı zorluklarla karşılaştınız ve komplikasyonlarla ilgili hikayeler duydunuz. Facebook işletme sayfanızı yönetmek için Facebook Business Manager’ı kullanmanın avantajları ve dezavantajları hakkında genel bir bilgi vermek için bugün oturuyoruz ve bunun işiniz için doğru adım olup olmadığına dair bir yanıt vermeye yönlendirmeye çalışıyoruz.

Facebook İşletme Yöneticisi Nedir?

Başlamak için, tam olarak Facebook Business Manager’ın ne olduğuna ve neden oluşturulduğuna bir göz atalım. Facebook Business Manager, bir şirketin ve yetkili çalışanlarının birden fazla Facebook sayfasını, reklam hesabını vb. Yönetebildiği tek bir konumdur. Facebook Business Manager’dan önce, şirketler kişisel Facebook sayfalarından yönetmek için bireylere güvenmek zorunda kaldı. Facebook Business Manager, sayfaların şirket tarafından yönetilmesini ve sahiplenilmesini sağlar.

Facebook Business Manager, daha fazla kolaylık, yönetim kolaylığı ve daha sıkı güvenlik için bir şirketin Facebook sayfalarının ve reklam hesaplarının yönetimini kolaylaştırmak amacıyla kuruldu. Oysa daha önce, her biri Facebook hesaplarını yönetmede rol oynayan 5 üyeden oluşan bir takımı yönetiyorsanız, hesapları yönetmek için kişisel Facebook profillerini kullanmak zorunda kalacaktı; bu, oturum açma bilgilerini 5 farklı ekip üyesiyle paylaşmak anlamına geliyordu. Bunun neden güvenlik açısından en hava geçirmez seçenek olmadığını görebilirsiniz. Ek olarak, bu 5 ekip üyesinin her birinin Facebook sayfasında ne yaptığını izlemeye çalışmak çok daha büyük bir güçlük olacaktır. Facebook Business Manager ile her şey bir yerde tutulur, daha güvenli, daha modern ve verimli hale getirilir.

Öyleyse, sorun ne? Her şirket Facebook Business Manager’ı yalnızca yukarıda belirtilen bilgilere dayanarak kullanmamalıdır? Karar vermeden önce, artılarını ve eksilerini konuşalım.

Facebook İşletme Müdürü: Artılar Listesi

Bunu, Facebook Business Manager’ın iyi bir fikir olmasının nedenlerinden bazılarına ayıralım.

1. Ücretsizdir
Bu gerçekten bir açıklama gerektirmez. Facebook Business Manager 
size ilave bir ücret ödemeden kurulabilir ve kullanılabilir. Hayatınızı kolaylaştıran ve size maliyet getirmeyen bir şeyle karşılaşmanız sık sık olmaz. Bu nedenle, bunu artılar altında dosyalıyoruz.

2. Zaman ve Para
Kazandırır Facebook Business Manager’ın kurulması biraz acı verici olsa da (bundan daha fazlası için), zamandan tasarruf etmelidir – ve dedikleri gibi, zaman paradır. İş akışını daha verimli hale getirerek, Facebook Business Manager zaman etkilidir. Bu, birden fazla Facebook sayfasını ayrı hesaplar üzerinden yönetmenin gereksiz sıkıntısına harcanan daha az faturalandırma süresi anlamına gelir; bu da diğer daha acil veya daha önemli olanlarda daha fazla zaman kullanabileceğiniz anlamına gelir
projeler. Ayrıca, Facebook’ta harcadığınız tüm paraların (reklamlar ve benzeri) tek bir kredi kartına veya hesabınıza faturalandırılabileceği anlamına gelir. Tüm ekip üyelerinin kişisel Facebook girişlerini kullanarak reklamlar hazırladığını düşünün? Bunun için her çalışana geri ödeme yapmak için fazladan zaman harcıyorsun. Facebook Business Manager, bir kez daha, hepsini daha basit ve daha verimli hale getirmek için tek bir yere yerleştiriyor.

3. Güvenliği Artırır
Daha önce açıkladığımız gibi, Facebook Business Manager şirketinizin güvenliğini artıracaktır. Oturum açma bilgilerini ekip üyelerinizin her biriyle paylaşmak yerine, bir yönetici her çalışanı Facebook Business Manager’a davet edebilir, böylece Facebook sayfalarını şifreleri bilmeden yönetebilir. Firmanızın bu ek güvenlik katmanına sahip olduğunu bilerek geceleri daha kolay duracaksınız.

4.
Yönetimi Kolaylaştırır Çalışanları tek bir konumdan yönetme, her ekip üyesinin her sayfada ne yaptığını ayrı hesaplar aracılığıyla izlemeye çalışma zorluğunu büyük ölçüde azaltır. Facebook Business Manager’da farklı ekip üyelerine farklı sorumluluk düzeyleri ve erişim hakkı verilebilir ve sekmeleri her birinde daha kolay tutabilirsiniz. Bu iletişimi geliştirecek, daha hızlı ele alınması gereken sorunlara yardımcı olacak ve çalışanları sorumlu tutacaktır.

Bunlar, Facebook Business Manager’ı kullanmanın en üst düzeylerinden bazılarıdır; Ancak, her şeyde olduğu gibi, bazı potansiyel olumsuz taraflar da var.

Facebook İşletme Müdürü: Eksileri Listesi

1. Bu bir tür acı
öğrenmek ve kurmak, yani. Facebook Business Manager, şirketinizin ne kadar büyük olduğuna ve kaç farklı sayfa ve reklam hesabını yönettiğinize bağlı olarak kurulması uzun zaman alabilir. Buna ek olarak, onu tam olarak kullanmayı öğrenmek için karmaşık bir süreç olabilir. Bu, Facebook Business Manager’a karşı duyduğunuz en önemli şikayetlerden biri olabilir ve kesinlikle geçerli bir şikayettir. Bununla birlikte, yukarıda açıkladığımız gibi, İşletme Yöneticisi’ni kurma süresi ve bu öğrenme aracını kullanmanın yararlarını deneyimlemeye başladığınızda bir kez daha öğrenmeye yönelik çaba gösterilecektir.

2. Reklam Hesaplarını Kaldırma İmkansızdır
Facebook Business Manager’ın ekleyebileceğiniz reklam hesabı sayısında bir sınırı olmasa da, bir kez eklediklerinde oraya sıkışmışlardır – reklam hesaplarını kaldıramazsınız. Ancak, gerektiğinde sayfaları kaldırabilirsiniz, ancak bunu yapmak kolay değildir.

3. Buggy Bu
Birçok kişi Facebook Business Manager kullanırken her türlü hatayla karşılaştıklarını bildirdi. Bu, belirli bir zamanda bir yorum gönderemeyeceğiniz veya hesabınızın olağandışı etkinlik nedeniyle işaretlenebileceği anlamına gelebilir. Bu açık bir rahatsızlıktır.

Peki… Facebook İşletme Yöneticisine Geçmeli mi?

Facebook Business Manager’ı kullanmanın hem artılarını hem de eksilerini belirledik. Proje yönetimi aracı paradan tasarruf etmenize, güvenliği artırmanıza ve yönetim deneyiminizi daha verimli hale getirmesine rağmen, aynı zamanda kurulum yapmak ve kullanmayı öğrenmek de zaman alıcıdır. Sayfaları kaldırma ve sinir bozucu hatalar gibi kesinlikle onunla birlikte gelen bazı güçlükler de vardır. Araç ilerledikçe, Facebook Business Manager’ın daha karmaşık hale gelmesini ve hataların çözülmesini bekliyoruz.

Artık, bilginizdeki hem iyi hem de kötüye sahip olduğunuza göre, diğerini tartıştırabilir ve şirketiniz için doğru hareketin ne olduğuna karar verebilirsiniz. Bu sadece sizin verebileceğiniz bir karar olsa da, sağladığı yönetim kolaylığı, ayrıca sıkılaştırılmış güvenlik ve gelişmiş özellikler dahil olmak üzere birçok uzun vadeli fayda sağladığı için Facebook Business Manager’ı kurmanın zorluğunu atlamanızı ve devam etmenizi öneriyoruz. Facebook şu anda sadece Facebook Business Manager ile sunuyor.

Kararınızı verirken, bazı ek Facebook rehberliğine ihtiyacınız varsa, ücretsiz güncellemelerimize kaydolun ve sorularınız için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, böylece Facebook’taki ticari varlığınızı en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olabiliriz. Facebook Business Manager’inizi de sizin için ayarlayabiliriz!

Read More

Facebook sayfanızı doğrulamalısınız?

Sahte web sitelerinin ve şüpheli haber kaynaklarının artmasıyla, tüketiciler içeriklerinin nereden geldiğine giderek daha fazla dikkat çekmektedir. Bilgi oluşturmak, çoğaltmak ve dağıtmak kolaylaştıkça, tüketiciler kime güvenebileceklerini bilmek ister. Gerçek insanlarla ve gerçek işlerle etkileşime girdiklerini bilmek isterler. Güven kazanmanın ve işletmenizin asıl mesele olduğunu kanıtlamanın kolay yollarından biri, işletme Facebook sayfanızı doğrulamaktır. İşletme Facebook sayfanızı doğrulayarak, izleyicilerinize bunun baktıkları bir sahte olmadığını veya yalnızca başka bir hayran sayfasını bildirmelerini sağlayacak bir onay işareti gönderilir. Doğrulanmış bir Facebook sayfası bir Facebook aramasında daha yüksek görünür, izleyicilerinizle güven oluşturur ve sayfanızın erişim ve etkileşim potansiyelini artırır.

Facebook Sayfa Doğrulaması Sizce Nasıl Yararlanır?

İşletmenizin Facebook sayfasını doğrulamanın birkaç faydası vardır:

  1. İşletme Facebook sayfanızı doğruladığınızda, aranan öğeler listesinde daha üst sırada yer alır.
  2. Business Facebook sayfa doğrulaması, fan sayfalarından ve resmi olmayan sayfalardan ve doğrulanmamış rekabetinizden alarak daha fazla görünüm sunar.
  3. Aramada listede daha yüksek olmak, doğrulanmış işletme Facebook sayfalarının hedef kitlenizden daha yüksek etkileşim şansına sahip olduğu anlamına gelir. Sayfanızı yalnızca daha kolay bulmayacak, aynı zamanda bir ürünü yorumlama, beğenme ve hatta satın alma olasılıkları da artacaktır.
  4. İşletme Facebook sayfası doğrulamanın son yolu, işletme sayfanızın en açık olanı olabilir: hedef kitlenize güven verir. Hedef kitleniz, doğrulanmış bir sayfadan paylaşımda bulunduğunuzda ve paylaşırken gerçek bir bilgi edindiklerini bilir.

Bir Facebook Sayfasının Doğrulanmış Olduğunu Nasıl Anlarsınız?

Facebook’ta işletme sayfalarını ararken, sayfa adından sonra mavi veya gri bir onay işareti olacağından, hangi sayfaların doğrulandığını bileceksiniz. Bu doğrulama, Facebook’un meşru olduğunu düşündüğünüz sayfayı kabul ettiğini gösterir. Artık işletme sayfanızın doğrulanmasını istediğinize karar verdiniz, bu kadar istenen onay işaretini nasıl elde edersiniz?


Hangi Tip Doğrulama İçin Çekilmelisiniz?

İki tür doğrulanmış sayfa vardır, biri mavi onay işaretiyle, diğeri gri onay işaretiyle tanımlanır. Mavi bir onay işareti, tanınmış bir kamu figürünün doğrulanmış bir Facebook sayfasını veya bir global markanın, gri bir onay işareti olarak yerel bir işletmenin veya daha küçük ölçekli bir kuruluşun doğrulanmış bir Facebook sayfasını tanımlar.

Mavi bir doğrulama onay işareti kazanmak oldukça zordur. Mavi bir onay işareti kazanmak için, Facebook’a yeterli takipçiniz olduğunu, basın özellikleri ve / veya bir Wikipedia sayfasını kanıtlamanız ve kamuya açık bir şahsiyet veya büyük bir marka olduğunuzu kanıtlamanız gerekir.

Facebook işletme sayfanız için gri bir onay işareti almak çok daha kolay ve başarılabilir. Bu durumda, sayfanız Facebook’ta “yerel işletme” veya “organizasyon” gibi bir kategori altında listelenir. Bu kategoriler altındaki Facebook işletme sayfalarının gri bir doğrulama rozeti alması muhtemeldir ve bu işlemin yapılması oldukça basit ve kolaydır.

Facebook Sayfanızı Nasıl Doğrularsınız?

Doğrulamanın gerçekleştiği süreç, son zamanlarda Facebook tarafından işletme sahiplerinin işletme sayfalarını tanıtmak için daha kolay ve daha erişilebilir olması için düzenlenmiştir. Sayfanızın doğrulama için uygun olduğundan ve hangi türde doğrulama için çekim yapmanız gerektiğinden emin olduktan sonra, kendi onay işaretinizi almak için bu adım adım talimatları uygulayabilirsiniz.

Gri Bir Facebook Doğrulama Onay Işareti Kazanmak İçin:

Tek ihtiyacınız olan bir işletme telefon numarası ve kendi Facebook sayfanızı doğrulamak ve yukarıda belirtilen avantajlardan yararlanmak için bir işletme sayfasıdır. Başlamadan önce, işletmenizin yerel bir işletme, bir şirket veya kuruluş olarak listelendiğinden emin olun.

  1. İşletmenizin Facebook sayfasındaki Ayarlar’a gidin

Facebook işletme sayfanıza tıkladığınızda, sağ üstteki ayarlara gidin. Oradan Genel, ardından Sayfa Doğrulama’yı seçin. Bunu tıkladığınızda, “Bu sayfayı doğrula” yı tıklayın. Oradan “Başlarken” seçilmelidir.

2. Facebook tarafından istendiği şekilde telefon numarası veya belge sağlayın

Tıkladığınızda, “Başlayın”, Facebook telefon numaranızı, dilinizi ve ülkenizi girmeniz için size yol gösterecektir. Telefon numarası, bir Facebook işletme sayfasını doğrulamanın en kolay yoludur. Telefon numarası şirketiniz için halka açık olmalıdır. Cep telefonları ticari faaliyetlerin önemli bir parçası haline geldiğinde, bazı işletmeler listelenen geleneksel bir telefon numarasına sahip değildir. İşletmenizin cep telefonunu denemenizi ve Facebook doğrulama için kabul etmezse, farklı bir doğrulama yöntemi deneyin.

Cep telefonunuz doğrulama için Facebook tarafından kabul edilmezse veya belgeleri bir telefon numarasına göndermeyi tercih ederseniz, “Bu sayfayı belgelerle doğrulayın” seçeneğini seçin. Bu işlem biraz daha uzun sürüyor ve Facebook hangi malzemelere ihtiyaç duydukları konusunda seçici .

Aşağıdaki malzemelerin kanıt olarak kabul edilebilir olduğu gösterilmiştir: ticari vergi dosyaları, işletme lisansı, ticari işletme faturası, kuruluş sertifikası, ticari telefon faturası veya anonim şirket. Bu öğelerin herhangi birinin dijital formatta olması gerekir, böylece Facebook’a yüklenebilirler. Tüm bu belgeler işin adını ve adresini belge üzerinde açıkça belirtmelidir.

Bu belgeler yüklendikten sonra, Facebook, genel kayıtları kullanarak bunların doğru olup olmadığını elle kontrol eder.

3. Facebook sayfası doğrulama işlemini tamamlayın

Bir telefon numarası kullanırken, Facebook sizi uygun kutuya girmeniz gereken dört basamaklı doğrulama koduyla arayacaktır. Bu tamamlandığında, devam et düğmesine tıklayın.

Belgeyi veya telefon yöntemini kullanmış olsanız da, Facebook, size doğrulandığınızı veya atmanız gereken ek adımlar konusunda sizi bilgilendirmek için Facebook’ta veya e-posta yoluyla size mesaj gönderir. Bu noktada, işletmenizin adının yanındaki gri renkli onay işaretini kutlayabilirsiniz.

Mavi bir Facebook doğrulama onay işareti kazanmak için:

Mavi bir onay işareti kazanmak, gri bir onay işaretinden daha zordur. Facebook sayfanız yeterince büyük bir marka veya kişilik ismiyse, sizin için mavi bir onay işareti elde edilebilir.

Mavi bir Facebook doğrulama onay işareti isterken, aşağıdaki adımları izlemeniz gerekir:

  1. Sayfanızın Facebook’un herkese açık bir marka veya büyük bir marka olduğunu görmesine yardımcı olacak şekilde ayarlandığından emin olun.
  2. Resmi web sitenizden profilinize veya sayfanıza bir link verin. Kişisel bir sayfa kullanamazsınız, ancak mevcut bir genel sayfa olmalıdır. Sayfanızın “Genel Figür” veya “Sayfa Bilgisi” sekmesindeki ana marka kategorisi altında listelenmesini sağlamalısınız.
  3. “Ödüller” sekmesi altında, aldığınız ödüllere ve yayınlara mümkün olduğunca çok bağlantı verin. Facebook’a geniş bir çevrimiçi varlığınız olduğunu göstermeniz gerekecek.
  4. Sayfanın veya profilin yaklaşık bölümünü doğru bilgilerle doldurun. Bu bölümde ne kadar eksiksiz ve dolu olursa o kadar iyidir. Ek olarak, mavi bir Facebook doğrulama onay işareti elde etmeyi umuyorsanız, 500’den fazla takipçiye sahip olduğunuzdan emin olmalısınız. Facebook yalnızca mavi doğrulama onay işaretini ana isimlere verir, bu yüzden kendinizi ispatlamak için büyük bir izlemeniz gerekir.
  5. Bu bağlantıyı kullanın ve aşağıdakileri içeren süreci uygulayın: 
    -Bir profil veya sayfa olan bir doğrulama tipi seçme. 
    – Kimliğinizin görüntüsünü, adınız ve 
    doğum tarihinizi gösteren bir fotoğraflı kimlik belgesi veya kuruluşunuzun resmi filigranı olan bir belge ekleyin. 
    – Neden doğrulanmanız gerektiğine dair zorlayıcı bir sebep yazma. 
    Oradan, doğrulama isteğinizi Facebook’a gönderebilirsiniz.

Markanız veya kişiliğiniz yeterince yaygın olarak bilinirse, sayfanızı, sizi iddia eden troll veya fan sayfalarından ayıran bu mavi onay işaretini alabilirsiniz.

Şimdi Doğrulandınız, ancak Doğrulama Kaybedebilirsiniz?

Kısa cevap evet. Nadir görülmekle birlikte, doğrulamayı kaybetmek mümkündür. En yaygın neden, işletme sayfasının adının değiştirilmesi veya sayfadaki içeriği büyük miktarda değiştirerek veya sayfayı doğrulanmamış bir adla birleştirerek olmasıdır. İyi haber şu ki, işletme meşru olduğu sürece doğrulama alınabilir.

Diğer bir yaygın yol, sayının artık genel olarak listelenmemesidir. Bu olursa, kimliğinizi kanıtlamak için dokümantasyon yöntemini kullanabilirsiniz.

İşletmenizin Facebook Sayfasını Doğrulamanız Zor mu?

Bu sadece sizin cevaplayabileceğiniz bir soru. İşletmenizin halka açık listelenmiş bir telefon numarası veya işletme lisansı yoksa, Facebook’unuzu doğrulamak mümkün olmayabilir. Ek olarak, bir işletme yerine ürün olarak listelenen sayfaların doğrulanması mümkün olmayabilir. Bu, işletmenizin fiziksel bir yeri yoksa veya desteklenen bir bölge veya ülkede değilseniz de olabilir.

Ancak, izleyicilerinizden daha fazla görüş, etkileşim ve güven edinmek istiyorsanız ve doğrulama için hak kazanıyorsanız, neden bekleyin? Doğrulanmış bir sayfaya sahip olmak doğrulanmadığından daha iyidir ve bir sayfayı doğruladığınız işlem oldukça basittir. Doğrulanmış bir Facebook sayfasına sahip olmaya karar verirseniz, buna değer bir adım atın, o küçük gri onay işaretini kazandıktan sonra sonuçları hızlı bir şekilde görmeye başlamanız gerekir.

İşletmenizin Facebook sayfasını doğrulamak ücretsizdir, uzun sürmez ve sağlayabileceği faydalar buna değer. Doğrulanmış bir Facebook sayfasının olması, sayfanızın Facebook aramalarında daha yüksek görünmesini sağlayabilir, izleyicilerinizle güven oluşturabilir ve katılım ve erişim potansiyelinizi artırabilir. Daha fazla beklemeyin – Facebook doğrulamanın tüm avantajları bugün sizin olabilir!

Bu arada, fazladan bir Facebook rehberine ihtiyacınız varsa, ücretsiz güncellemelerimize kaydolun ve sorularınız için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin , böylece Facebook’taki ticari varlığınızı en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olabiliriz.

Read More

Facebook Messenger Chatbot Araçlarının Güncellenmiş Listesi 2019

Facebook Messenger chatbot araçları son iki yılda teknoloji sahnesine patladı, ancak birçok yeni başlangıçta olduğu gibi, bazıları düştü ve diğerleri de yerini aldı.

Bu yazıda, 2019 yılında sektöre hakim olan en iyi sohbet araçlarından bazılarına bakacağız ve işletmeniz için daha etkili, işlevsel sohbet deneyimleri oluşturmanıza yardımcı olabiliriz.

1.  MobileMonkey

Mobil Maymun logosu

MobileMonkey, Facebook Messenger’a odaklanarak 2017 yılında kurduğum AI sohbet aracıdır. MobileMonkey, sohbet patlatma , yorumlama görevlisi ve kolayca haberleşmek için tıklayın reklamları oluşturmak için bir sihirbaz gibi bir Facebook sohbet özelliği özellikleri paketi sunar .

2.  BotKit

BotKit logosu

Botkit, programcıların Node.js. kullanarak uygulamalar oluşturmasını sağlayan bir sohbet aracıdır. Botkit botları, Facebook API’si dahil birçok uygulama için yapılandırılabilir. Botkit, geliştiriciler için bir platformdur, bu nedenle kodlama sizin için değilse, farklı bir Facebook Messenger sohbet aracı olarak düşünebilirsiniz.

3.  BotMock

BotMock logosu

Bu platform, kullanıcıların Facebook Messenger için sohbet prototipleri ve örnekler tasarlamalarını sağlar. BotMock’un Konuşma Oluşturucusu, ekiplerin müşteri seyahatlerini daha iyi haritalandırmasına yardımcı olan bir sürükle ve bırak editörüdür.

4.  Botsify

Botsify logosu

Botsify, web sitesi sohbetleri, Slack sohbetleri veya Facebook Messenger sohbetleri oluşturmanızı sağlayan bir AI sohbet aracıdır. Botsify’ın platformu çoğunlukla müşteri destek konularına odaklanıyor.

5.  Botsociety

Botsociety logosu

Botsociety bir chatbot prototip yaratıcısı ve ses deneyimlerine odaklanarak kendisini ayırt ediyor. Kullanıcılar, Alexa becerileri, Slack uygulamaları, Messenger botları, Google Assistant botları ve platformdaki diğer bot türlerini yaratabilir – ancak tasarladığınız chatbot prototiplerini uygulamak için geliştiricilerin becerilerine ihtiyacınız olacak.

6.  ChatterOn

SohbetçiOn logo

ChatterOn, kullanıcıların kodlamadan sohbet oluşturmalarını sağlayan bir AI platformdur. Şu anda önceden oluşturulmuş 20 özelleştirilebilir sohbet robotu var.

ChatterOn’un yaklaşımının benzersiz bir açısı, Radbots’tan içeriğe dayalı reklamcılık ekleyerek sohbetlerden para kazanma yeteneğidir.

7.  Dönüştürülebilir

Dönüştürülebilir logo

Conversable, yakın zamanda AI destekli bir sohbet platformu olan LivePerson tarafından satın alındı. Dönüştürülebilir Facebook Messenger, Twitter, Alexa ve diğer platformlarda otomatik mesajlaşma ve ses deneyimleri oluşturmak için bağımsız bir sohbet aracıdır.

8.  Converse.ai

Converse.ai logosu

Converse.ai, Slack, Messenger, Smooth, Nexmo ve diğerleri dahil olmak üzere geniş bir entegrasyon paketi sunar. Platformları çoğundan biraz daha karmaşık olmasına rağmen, bir dizi seçenek ve birkaç hızlı başlangıç ​​şablonu sunar.

9.  Diyalog akışı

DialogFlow logosu

Dialogflow, kendisini “doğal ve zengin konuşma deneyimleri” oluşturma platformu olarak konumlandırıyor. Facebook Messenger’a ek olarak, entegrasyonları Google Asistanı, Amazon Alexa, Cortana ve diğerleri.

Doğal dil işleme (NLP) odağına odaklandığından, Dialogflow için kurulum ve eğitim biraz daha uzun sürebilir.

Her gün gelen kutunuzda böyle sosyal medya haberleri alın. Bugün Sosyal Medyaya Abone Olun:E-posta:

e-posta simgesi

 kaydolKaydolarak gizlilik politikamızı kabul etmiş sayılırsınız . İstediğiniz zaman vazgeçebilirsiniz.

10.  Engati

Engati logosu

Engati kodsuz chatbot oluşturulmasına izin verir ve Messenger, Kik, Telegram, Slack ve diğer birçok platformları destekler. Kolay chatbot oluşturulmasına ek olarak,

Engati kullanıcıları, sohbetlerinin geliştirilmesinde makine öğrenimi ve NLP’den de yararlanabilirler. Engati’nin müşterilerinin çoğu fintech ve bankacılık sektöründe.

11.  Akış XO

Akış XO logosu

Flow XO’ların iki temel özelliği vardır – sohbetler ve iş akışları. İş akışları, tetikleyici bir eylem (yeni bir Tampon gönderisi gibi) ve buna karşılık gelen bir yanıtı içerir (örneğin, gönderinin bir Google Sayfasına bir günlük eklemesi ve bir Office365 hesabına bir e-posta gönderilmesi).

Flow XO’nun chatbot yaratıcısı Facebook Messenger, Slack, Twilio, SMS ve Telegram ile birlikte çalışıyor.

12.  ItsAlive

ItsAlive logosu

ItsAlive, yalnızca Facebook Messenger sohbetleri için kullanılan bir sohbet aracıdır. Platform, konuşmalar oluşturmanıza, mesaj yayınlamanıza ve bir insan operatörüne teslim etmenize olanak tanır.

ItsAlive, fikir alışverişinden uygulamaya kadar anahtar teslimi chatbot oluşturma hizmetleri sunarak kendisini birçok chatbot SaaS ürününden ayırıyor.

13.  oktan AI

OctaneAI logosu

Octane AI, e-ticaret sohbetlerine odaklanan bir Facebook Messenger sohbet aracıdır – öncelikle Shopify mağazaları. Sohbetleri, siparişleri takip etmek, alışveriş sepetini terk etmeyi önlemek ve müşteri davranışını anlamak için tasarlanmıştır. Octane AI ile, kullanıcılar abone listelerini büyütmek, müşteri sorularını cevaplamak ve terk edilmiş arabalarla ilgili Messenger hatırlatmaları sağlamak için açılır pencereler oluşturabilir.

14.  Pandorabots

Pandorabots logosu

Pandorabots, odağını Facebook Messenger sohbetleri de dahil olmak üzere “akıllı konuşma aracıları” oluşturmak olarak tanımlamaktadır.

Sohbet oluşturma, AIML’de (Yapay Akıllı İşaretleme Dili) programlama içerir. AIML’yi öğrenmek ve özel bir chatbot dağıtmak için gereken zaman ve uzmanlık nedeniyle, Pandarobots ayrıca müşterilerine anahtar teslim chatbot geliştirme hizmetleri sunmaktadır.

15.  Pestestream

Pestestream logosu

Pypestream’in sohbetleri öncelikle müşteri hizmetlerine yöneliktir. Şirket, makine öğrenmesi ve NLP gibi gelişmiş sohbet özellikleri isteyen kurumsal düzeydeki müşterilere odaklanmaktadır.

16.  Reply.ai

Yanıtla. Ai logo

Reply.ai, Facebook Messenger, Telegram ve KIK dahil olmak üzere çoğu büyük mesajlaşma platformuyla çalışan kurumsal bir bot platformudur.

Reply.ai, chatbot’un kendisini oluşturmak için arka uç kodlaması ve geliştirmesi gerektirse de, kullanıcılar görsel bot oluşturucusunda chatbot akışları oluşturabilir.

17.  Sequel

Sequel logosu

Sequel’in chatbot yaratma platformu eğlence, hikaye anlatımı ve oyun üzerine yoğunlaşıyor ve Facebook Messenger, Kik, Viber ve Telegram ile çalışıyor. Sequel, ürünlerini öncelikle gazetecilere, ünlülere, etkileyicilere ve oyun yaratıcılarına pazarlar.

18.  WP-Chatbot

WP-Chatbot logosu

WP-Chatbot, bir web sitesine bir Facebook Messenger widget’ı eklemek için en basit ve en kolay sohbet aracıdır. Çoğu web sitesi WordPress platformunu kullandığından, bu araç milyonlarca işletme için paha biçilmezdir – eklentiyi kullanarak, birkaç dakika içinde bir web sitesinde Facebook Messenger sohbet yeteneklerini açıp çalıştırmak mümkündür.

Çok fazla Facebook Messenger aracıyla nasıl seçersiniz?

Hangi aracın sizin için uygun olduğunu bulmak için iki şeyi göz önünde bulundurmanız gerekir:

  1. Chatbot’unuzu ne için kullanacaksınız?
  2. Kodlama yeteneğiniz

Chatbotu nasıl kullanacaksın?

Bazı işletmeler doğal dil işleme ve makine öğrenmesi etkin sohbetler ister – amacınız buysa, bu özellikleri destekleyen bir platform seçmek isteyeceksiniz.

Böyle sohbetler yaratmanın zaman ve uzmanlık gerektirdiğini unutmayın. Daha fazla müşteri destek platformu veya pazarlama aracı arıyorsanız, MobileMonkey gibi bir platform kullanarak birkaç dakika içinde çalışmaya başlayabilirsiniz .

Kodlama becerileriniz nasıl?

Geliştirici değilseniz, endişelenmeyin.

Günümüzün chatbot geliştiricilerinin çoğu, kodları içermez, dizileri sürükleyip bırakmanıza ve sohbetbotunuzu kolaylıkla yerleştirmenize olanak tanır.

Son kararınızı vermeden önce birkaç Facebook Messenger chatbot aracını test etmek isteyebileceğinizi unutmayın.

Yukarıda listelenen platformların birçoğunun, bilgilendirilmiş bir karar vermeniz için aracın yeterli çalışma bilgisini verecek ücretsiz bir planı vardır.

Read More

Facebook’un Bir Sonraki Büyük Vardiyası, Blockchain Projesi ile Gelecek

Bir yıl önce, Facebook , diğer şeflerin yanı sıra Messenger şefi ve eski PayPal başkanı David Marcus’un Messenger’dan yeni, gizli bir Blockchain tabanlı projeye geçtiğini gösteren büyük bir yönetim sallanmasınınbaşladığını duyurdu. Birkaç üst düzey Facebook ekibi üyesi de, Facebook’un görev süresinin “ Facebook’taki Blockchain’in en iyi şekilde nasıl kullanılabileceğini keşfetmek” olduğunu belirten bu takıma atandı.

Yıllar geçtikçe küçük detaylar sızmaya başladı – New York Times kısa bir süre önce Facebook’un Blockchain projesinin, Facebook uygulamalarının kullanıcılarının arkadaşlarınızla kolayca para alışverişinde bulunmalarını sağlayacak yeni bir şifreleme para birimi teklifi başlatmak istediğini bildirdi.

Gereğince NYT raporuna :

“Şirket, Facebook’un sahibi olan WhatsApp kullanıcılarının hemen arkadaşlarına ve ailelerine gönderebilecekleri bir bozuk para üzerinde çalışıyor, beş kişinin gizlilik anlaşmaları nedeniyle anonimlik koşuluyla ilgili çabaları anlattığını söyledi.”

Ancak daha spesifik olarak, proje insanların başka ülkelerden eve para göndermelerini sağlayacaktır. 

Bu aslında kilit detay olabilir – bu hafta başka bir mesajlaşma platformunun kurucusu ve CEO’su Ted Livingston, Kik , Medium’da Facebook’un anahtar amacının çalışan insanlara nasıl yardımcı olabileceğini açıkladığı bir yazıyazdı . yabancı ülkeler, ailelerine para göndererek eve para gönderiyorlar. 

Livingston tarafından açıklandığı gibi :

“ Her yıl yabancı ülkelerde çalışan insanlar  ailelerine ve arkadaşlarınayüzlerce milyar dolarlık ev gönderiyorlar . Bugün bu işlem yavaş, pahalı ve karmaşık, ortalama 200 dolar göndermek için ortalama 14 dolar . parasız ev parası milyonlarca insan için bir oyun değiştirici olurdu. “ 

Bu yolla eve gönderilen en fazla parayı gören ülke Hindistan’dır ve WhatsApp bu ülkedeki en popüler mesajlaşma uygulamasıdır.

Peki Facebook ilk denemelerini ödemelerle nasıl başlatmayı planlıyor?

Bloomberg’e geçen Aralık ayında :

” Facebook, kullanıcıların WhatsApp mesajlaşma uygulamasında para transferini sağlayacak ve ilk olarak Hindistan’daki havale piyasasına odaklanacak bir şifreleme para birimi üzerinde çalışıyor”

Livingston’a göre, Facebook, WeChat’ın sahibi olan Tencent’in Çin’de WeChat’i o ülkenin baskın ödeme platformuna dönüştürmek için kullandığı strateji yolunu takip ediyor. WeChat şu anda günde 900 milyondan fazla Çinli tarafından kullanılıyor ve her yıl 10 trilyon doların üzerinde bir ödemeyi kolaylaştırıyor .

Livingston diyor wechat en oyun kitabı olduğunu:

  1. İnsanların paralarını elçilere taşımasını zorlama
  2. Paralarını dolaşmalarını kolaylaştırmak
  3. Paralarını elçinin içinde tutmak için gittikçe daha fazla neden oluşturun.

Livingston, Facebook’a önce bunu havale odaklayarak, sonra da uygulamalarına para harcamak için daha fazla seçenek ekleyerek, fatura ödeme seçeneklerini, yemek siparişini, telefon dakikalarını doldurmayı  vb.

Her gün gelen kutunuzda böyle sosyal medya haberleri alın. Bugün Sosyal Medyaya Abone Olun:E-posta:

e-posta simgesi

 kaydolKaydolarak gizlilik politikamızı kabul etmiş sayılırsınız . İstediğiniz zaman vazgeçebilirsiniz.

Bu, şirket için yepyeni bir gelir akışı, yepyeni bir dijital eko sistem ve platform hakimiyeti için yepyeni bir fırsat sağlayacaktır. Ve Livingston , 2017’de kendi şifreleme para birimini başlatan, kendi uygulaması için mesajlaşmadan gelir elde etmenin birçok yolunu araştırdığını bilecektir . 

Bu yaklaşım, Facebook tarafından onaylanmadığı halde, kesinlikle geçerliliği kazanıyor gibi görünüyor – ve bu hafta Hintli teknoloji yayıncısı Entrackr  , Tencent’in , ülkenin ödeme pazarına WeChat Pay ile girmek için üç Hint bankası ile ortaklık anlaşması imzaladığını bildirdi . yıl ortasında Hindistan’da piyasaya sürülecek olan.

Gelecek Facebook dalgasını algılayan Tencent, mevcut finansal çerçevelerle ödemeleri kolaylaştırarak önüne geçmek istiyor gibi gözüküyor, Facebook ise Blockchain üzerinden dolaşmak istiyordu. Ancak Tencent’in sorunu, WeChat’in Hindistan’da yaygın olarak kullanılmaması , şirketin çeşitli tanıtım ilgilerini artırmasına rağmen.

Facebook’un bir sonraki büyük hamlesini, mesajlaşmaya olan iyi duyurulmuş haliyle ilgili olsaydı , bu muhtemelen olabilir.

Yine, Livingston’a göre, ‘Facecoin’ gelecek olabilir:

” Hindistan ivme kazandıkça, Facebook genişlemeye bakabilir. İlk olarak, gelirlerin popüler olduğu diğer ülkelere, belki de Filipinler ve Mısır’a, ardından Meksika ve Vietnam’a. Daha gelişmiş ülkelerde evlat edinmek için, Facebook Whatsapp, Instagram ve Facebook Messenger’ı birleştirebilir. birlikte , Facecoin’lerin her üç hizmette de hareket etmelerini sağlamak. Facecoins , bu ülkelerin her birindeki nakit parayı değiştirmeye başlayıp milyarlarca insan için birincil para birimi haline gelmeye başlayabilir ”dedi.

Yine, Facebook daha geniş bir plan çizmedi, ancak çeşitli unsurların hepsi sıraya girmeye başladı. Facebook ilk önce Messenger Bot’larının bir sonraki değişimi tetikleyeceğini, daha fazla mesajlaşma benimsemesini sağlayacak ve araçlarını geniş bir yelpazedeki günlük fonksiyonların ana kolaylaştırıcıları yapacak bir sonraki şey olacağını ummuştu . Bu olmadı, ama bir sonraki hareket çok daha büyük olabilirdi.

Dijital pazarlama için bu büyük bir değişim olabilir. Öngörüldüğü gibi çalsa bile, batı pazarlarına gitmesi biraz zaman alacaktır. Ancak, izleyicilerinizle nasıl bağlantı kurduğunuz hakkında her şeyi değiştirebilir.

Bu, Facebook’un bir sonraki büyük oyunudur ve nasıl geliştiğiyle ilgili sekmeleri saklamak önemlidir.

Read More